# 1 - Kini Aku Mengerti

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera Semuanya..



Hmm..setelah hampir 1 bulan aku belajar memandu, finally SABTU ni (means esok laa) aku akan menghadapi ujian QTI..wah berdebar2 jugak hati aku ni.. Asyik bergerak laju je nadi aku ni..xtau laa sama ada aku bole buat ke x.. tapi harap2 aku berjaya laa lakukan ujian tuh..

kalau x,adussssh.. bole jd macam 1 malapetaka pla kat aku nanti..kalau ikutkan hati nurani aku ni, nak jer aku nangis kuat2 time jalani semua ni..bukan apa,, tapi terasa sangat yang aku hanya berjuang sendiri.. (walaupun hakikatnya mmg aku berjuang sendiri pun,namanya jugak amik lesen ats nama aku haha) xder sepa pun nak bagi aku kata2 perangsang huhuhu.. malahan kata2 yang melemahkan semangat aku pulak yang banyak dilontarkan..uwaaaaaaarrghh..menci..menci.. :(

tapi kan bila aku fikir2 balik, xder gunanya aku nangis..lebih baik aku kuatkan semangat aku untuk tempuhi semua ni..at least, bila semua dah selesai nanti, aku boleyy berpuas hati..sebabnya..aku sudah berusaha atas titik peluh & semangat aku sendiri kan??..
hehehe,so kata2 semangat untuk diri sendiri :


"U CAN DO IT ADEQ..CHAYO..CHAYO.. :p"

0 comments:

Post a Comment

komen biar yg elok2 je k..


Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com

Related Posts with Thumbnails