# 2 - Fuh,lepas 1 ujian...

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera Semuanya..

huhuhu, nasib baik laa aku lulus ujian litar kemarin.. kalau x, aku pun xtau nak letak katne muka aku ni..bukan pa, ye laa sblm ni sis aku selalu cabar aku sama ada aku bole lulus ujian dengan 1 kali percubaan or x.. huhuhu, helllOOOO,,aku pun bole bole tauuu..so now, aku nak tunggu ujian JPJ pla..aku harap aku bole lulus ngan cemerlang laa..tapi xde la se'cemerlang' mcm amik UPSR dulu..haha :) bukan pa,aku xnak laa buang duit & masa aku. untuk perkara yg agak kurang kepentingannya..as like org kata kan, everything is precious tau..xmudah nak lakukan semua ni seorang diri..tapi aku yakin ALLAH akan tolong aku nanti..AMINN..

0 comments:

Post a Comment

komen biar yg elok2 je k..


Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com

Related Posts with Thumbnails