# 8 - 10.10.10...akhirnya kita bersatu,ALHAMDULILLAH..

sepadan tak?
haha tetiba soalan xhingat dunia :)





Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera teman2 blogger..
Apa khabar anda,harap semuanya sihat2 belaka..

entry kali ni saya nak kongsi sket tentang tarikh 10.10.10..tarikh ni sgt2 bermakna dalam hidup aku sejak itu..bg kengkawan yg mengenali diri ini (cheewah,mcm nak wat ucapan raya laa pulak hehe) mesti dah tau kenapa tarikh tu bermakna buat aku..klu yg xtau tu pun buat2 je la tau ye haha..

hm pada 09.10.2010,akhirnya aku sah menjadi isteri kepada seorang lelaki yg comel2 ala pak tejo dlm ceta 'Cinta Kirana' tu..namanya Mohd.Noor a.k.a Prince Minoor (bukan nama sebenar) dengan beberapa kali lafaz hehe,akhirnya lulus jugak laa urusan akad & nikah..Alhamdulillah :)



10.10.10,tiba laa masanya kami disatukan di atas pelamin yg tersergam indah bertemakan merah + putih (ala2 kaler tema parti UMNO)..aku suka sgt ngan kaler tu,nampak sgt cantik & menyerlah..kaler tema ni pun sebenarnya mmg aku yg tetapkan..walaupun pada mulanya mendapat tentangan yg kurang hebat,akhirnya semua ahli keluarga bersetuju..Alhamdulillah.. :)



cantik x pelamin ni?aku suka sgt ngan kaler & designnya..
thanx to

Kak Girl yg dah wat kan pelamin & diriku lebih bergaya hahaha..
tp siyesly mmg suka sgt..byk org puji pelamin ni tau.. (^^,)


dup dap dup dap jantung aku masa nak mula2 melangkah keluar dari rumah..teringat ngan beberapa kes yg pernah terjadi kat pasangan2 pengantin..ada yg pengsan,ada yg jatuh tergolek,ada yg tetiba gila,ish sangat menakutkan..tapi Alhamdulillah Allah lindungi aku dgn bacaan2 ayat suci yg aku lafazkan..sekali lagi,Alhamdulillah.. dlm hati terdetik jugak,risau kalau2 pihak lelaki yg terima gangguan..tp syukur laa semuanya berjalan dengan lancar sehingga la kami habis melalui hari bersejarah itu..



Terima kasih Ya Tuhan..kerna berkat-Mu akhirnya kami berdua bersatu..kerna lindungan-Mu kami melalui hari itu dgn selamat,bahagia & mudah-mudahan Engkau akan terus merahmati kehidupan kami hingga ke akhir hayat..Aminnnn..



Buat abah,mumy,bapa,terima kasih atas doa restu kalian..sahabat2,cikgu2,
sedara mara,pacik macik,kazen2,
terima kasih segalanya..Insya Allah,lepas ni sesiapa yg wat
majlis kami akan tolong..buat my beloved siblings,
ipar2,biras2,terima kasih sangat2..yg pastinya,kami sayang kamu semua..
doakanlah kesejahteraan keluarga kami ya..
Aminn Ya Rabbal Al Aminn..


wif my beloved parents

wif my new family members

wif my family

family members from papar..

family members from beaufort..


kali ni entry sgt panjang sebab xdpt nak gmbarkan perasaan & ucapan terima kasih buat semua yg dah bertungkus lumus menjayakan majlis wedding aku ni..buat kengkawan & sedara mara yang xsempat djemput,xsempat dtg & xsempat segala2 nya jgn bsusah hati..nnt akan ada majlis 'babat' kat sebelah lelaki pla..so klu nak dtg tym tu sgt laa dialu-alukan..

26.11.2010 - 28.11.2010
Kg.Pengalat Besar,Papar Sabah.




sampai jumpa lagi,Insya Allah...





0 comments:

Post a Comment

komen biar yg elok2 je k..

Related Posts with Thumbnails