# 6 - Oh my hero..


Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum semuanya..

Salam Sejahtera jugak buat yang non-muslim..



So camana ngan raya korang?best x? raya tahun ni aku sangat happy..
sebab banyak perkara yang aku lalui dan akan lalui..

hehe muka pun rasanya makin berseri-seri..(berseri ke hikhikhik)
ok la berbalik ngan tajuk sebenar,aku ni nak ceta tentang kelahiran 'baby' baru dlm family aku..



tu hah gambar yang terpampang kat atas tu..comel x?comel x?
ha,tu la Mohd.Sarhan Zachry Bin Mohd.Nor a.k.a Abang..
ni anak adik aku yg dah kawin last year..ala yg kawin sekali ngan sister aku tu..
hm baby ni lahir awl 3 hari dr buffday mom dia iaitu 25.08.2010..


Alhamdulillah dia selamat dilahirkan dengan fizikal yang sihat walafiat
tanpa demam kuning yang slalu budak2 kecik kena tu..baby ni lahir adventure sket tau..
tyme kepala dia dah tkeluar separuh,mom dia still in toilet..
uoL's bayangkanlah camana keadaan tyme tu kan..


huhu
ni semua sebab nurse2 yg hentah hapa2 hentah kat hospital tawau tu..
bole2 je dorang selamba badak suru adik aku tu pi toilet tyme dia dah nak melahirkan.. kononnya sakit perut yg adik aku alami tu perasaan besa jak..maklum laa 1st baby konon..
dah tu nak jadi kan cerita (cheewah mcm lagak mami jarum pulak aku rasa hehe)..
tyme baby tu dah terkeluar sket,leh pla dorang suru adik aku tu tahan baby jgn bg keluar..

kononnya nak sukat ke hapa ntah..haiii nurse2..apa punya 'pintar' la korang ni.. tau la korang tu pelatih lagi..tp jgn la buat org yg dah nak teberanak tu sebagai eksperimen korang..adoyaiiiii.. nway,apa2 pun syukur laa adik aku & baby dia selamat..n now baby dia semakin sihat & comel..hope bila besar nnt biar laa jadi anak yg baik,berguna,bijak,soleh,hormat org tua & yang paling penting berjaya di dunia & akhirat..AMINN..


rasanya dah agak panjang dah karangan aku wat ni..takut korang naik boring pla baca ceta aku ni hehe..so korang layan la gambar2 budak SARHAN ni yg sempat aku curik shoot :) sampai jumpa lagi.. (^^,)v







































ni nak start muka sedih dah ni..hehe








0 comments:

Post a Comment

komen biar yg elok2 je k..


Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com

Related Posts with Thumbnails